Tijd voor een update van alle AI-experimenten die we vanuit de AI-sandbox bij de HAN University of Applied Sciences zijn gestart. Vanuit de AI-sandbox heeft een selecte groep de mogelijkheid om in een gecontroleerde omgeving te experimenteren met AI-tools waar we (nog) niet mee mogen werken.
Op donderdag 11 april van 12.00-13.00 uur praten we je in een online ronde tafel in acht lightning talks bij wat de status is van elk van onderstaande AI-experimenten in het onderwijs op de HAN.
🌐 Kan, mag en moeten we AI willen?
Martijn Hendriks, Ellen Lakens-van Veldhoven en Theo Theunissen
🌐 Hoe draagt het gebruik van een AI-les ontwerptool bij aan het ontwerpen van nieuwe lessen?
Jochem Hiddink en Kirsten de Ries
🌐 Maakt een ‘Samenvatter GPT’ het werk van een docent makkelijker?
Tom Naberink
🌐 Hoe kunnen we dat proces verbeteren met gebruik van AI?
Freek Verkade
🌐 Hoe blijven studenten hun plan van aanpak gebruiken tijdens het proces?
Guus Van Bentum, PhD
🌐 Kan generatieve AI studenten ondersteunen in het verwerken van studiestof?
Astrid Timman, Maartje van Extel en Ingrid Busser
🌐 AI ondersteuning in de vraag: doen we dit voor school of voor het echt?
Niek van de Werken
🌐 Op welke manieren kunnen GPT’s het leerproces van de student verrijken?
Marcel Mutsaarts en Onna Nieuwenhuis
Wij willen onze ervaringen met iedereen delen dus daarom ben je van buiten de HAN ook zeker welkom.
Voel je vrij om het bericht te delen en geef je op via de QR-code op de poster of via https://edu.nl/fawup
1 Praat mee