Marijn Post
Ooit begonnen als gepromoveerd neurofysioloog, maar ondertussen bevlogen… Meer over Marijn Post

SURF plaatst functionele cookies om deze website goed te laten werken. Ook plaatsen we analytische cookies om de website te verbeteren. De data wordt waar mogelijk geanonimiseerd.
Ingesloten content (zoals YouTube-video's) kan cookies van derde partijen bevatten. Wil je deze cookies van derden toestaan?
This website uses functional cookies and cookies for web statistics and videos. We do this to provide you with an optimal service. Cookies are small text files that are stored on your device when you visit our website. You can select which cookies you allow so be set in the settings form. By clicking Accept or by continuing to use the website you give your consent to store cookies when you visit the website.
Geef aan welke soorten cookies je wilt accepteren.
Meer informatie over deze cookies lees je in onze cookieverklaring. In onze privacyverklaring lees je alles over hoe we met jouw privacy omgaan.
De laatste jaren is er veel geschreven over Open Pedagogy waarbij er vooral veel aandacht is geweest voor de definitie, de karakteristieken en de invloed van Open Pedagogy op studentbetrokkenheid en motivatie. Echter, ondanks te rijkelijke theoretische aandacht voor Open Pedagogy wordt Open Pedagogy in de praktijk nog niet veel toegepast. Voor het bouwen van de brug tussen de theorie van Open Pedagogy naar de praktijk, heeft de SIG Open Education twee nieuwe blogs geschreven. Daarmee hopen we een breder perspectief te geven aan Open Pedagogy en de maatschappelijke waarde die het met zich meebrengt en hopen we dat we gemakkelijker kunnen aansluiten bij de onderwijspraktijk. Lees beide blogs hier:
https://blog3.han.nl/hanicto/open-pedagogy-van-theorie-naar-praktijk-1/
https://blog3.han.nl/hanicto/open-pedagogy-van-theorie-naar-praktijk-2/
Ooit begonnen als gepromoveerd neurofysioloog, maar ondertussen bevlogen… Meer over Marijn Post
0 Praat mee