Deze week: Webinar Samenwerkend leren op de werkplek

Hoe faciliteer je dat studenten uit verschillende opleidingsniveaus en domeinen met en van elkaar leren? In dit webinar laten we zien hoe peerfeedback en reflectie de competentie om samen te werken versterken.

In de zorg is een goede samenwerking tussen artsen, verpleegkundigen en andere disciplines essentieel. Al tijdens de opleiding kun je die samenwerking stimuleren. Universiteit Maastricht ontwikkelde in co-creatie met Zuyd Hogeschool, Gilde Opleidingen en VISTA college speciaal daarvoor een aanpak. Online peerfeedback speelt een belangrijke rol om de bestaande face-to-face-aanpak te versterken. Anneke van Dijk van Universiteit Maastricht en José van Oppen van Zuyd Hogeschool vertellen over de kansen én de uitdagingen. Zo moet je goed rekening houden met de verschillende denkniveaus van de studenten op mbo-, hbo- en wo-niveau. 

Wil jij weten hoe je de kracht van interprofessionele peerfeedback kunt inzetten en hoe je studenten met verschillende denkniveaus laat samenwerken? Meld je snel aan!

Na dit webinar: 

  • begrijp je de kracht en uitdaging van het interprofessioneel samenwerken met studenten van verschillende opleidingsniveaus, mbo, hbo en wo;

  • heb je meer kennis van online interprofessionele peerfeedback en ideeën hoe je dat zelf op kunt zetten. 

Aankondiging webinar

Datum: vrijdag 16 september 2022 
Tijd: 11.00 – 12.00 uur 

Om 12.00 uur hebben we een nazit waarin we informeel met elkaar kunnen napraten. 

Meld je nu aan!

Anneke van Dijk is projectleider van het project uit de stimuleringsregeling open en online onderwijs: Kolom-overstijgende online peerfeedback in interprofessioneel werkplekleren. Op de projectpagina kun je informatie vinden over dit project dat centraal staat in het webinar. 

Auteur

Reacties

Dit artikel heeft 0 reacties

Gerelateerde artikelen