Janina van Hees
Bij SURF werk ik als projectmanager onderwijsinnovatie met ICT. Mijn… Meer over Janina van Hees
SURF plaatst functionele cookies om deze website goed te laten werken. Ook plaatsen we analytische cookies om de website te verbeteren. De data wordt waar mogelijk geanonimiseerd.
Ingesloten content (zoals YouTube-video's) kan cookies van derde partijen bevatten. Wil je deze cookies van derden toestaan?
This website uses functional cookies and cookies for web statistics and videos. We do this to provide you with an optimal service. Cookies are small text files that are stored on your device when you visit our website. You can select which cookies you allow so be set in the settings form. By clicking Accept or by continuing to use the website you give your consent to store cookies when you visit the website.
Geef aan welke soorten cookies je wilt accepteren.
Meer informatie over deze cookies lees je in onze cookieverklaring. In onze privacyverklaring lees je alles over hoe we met jouw privacy omgaan.
De nieuwe thema-uitgave online en blended onderwijs is verschenen. Het thema van deze editie luidt 'Peer feedback en peer assessment in online onderwijs'.
n deze thema-uitgave staan de volgende vragen centraal: hoe richt je peer feedback in en hoe realiseer je dit? Wat zijn belemmeringen en wat succesfactoren? En hoe zorg je voor kwaliteit?
Drie onderwijsinstellingen laten zien hoe zij peer feedback in een online onderwijscontext toepassen en lees je wat er aan onderzoek plaatsvindt op dit thema.
De thema-uitgave is te downloaden in de kennisbank van surf.nl.
Bij SURF werk ik als projectmanager onderwijsinnovatie met ICT. Mijn… Meer over Janina van Hees
0 Praat mee