Barend Last
Ik ben een gemotiveerde en resultaatgerichte onderwijskundige met ervaring… Meer over Barend Last

SURF plaatst functionele cookies om deze website goed te laten werken. Ook plaatsen we analytische cookies om de website te verbeteren. De data wordt waar mogelijk geanonimiseerd.
Ingesloten content (zoals YouTube-video's) kan cookies van derde partijen bevatten. Wil je deze cookies van derden toestaan?
This website uses functional cookies and cookies for web statistics and videos. We do this to provide you with an optimal service. Cookies are small text files that are stored on your device when you visit our website. You can select which cookies you allow so be set in the settings form. By clicking Accept or by continuing to use the website you give your consent to store cookies when you visit the website.
Geef aan welke soorten cookies je wilt accepteren.
Meer informatie over deze cookies lees je in onze cookieverklaring. In onze privacyverklaring lees je alles over hoe we met jouw privacy omgaan.
De afgelopen weken/maanden hebben onderwijsinstellingen zich voorbereid op het onderwijs voor september (en doen dat nog steeds), waarin de 1,5m richtlijn grote beperkingen oplegt aan de capaciteit van onderwijsruimtes. Daarom houden sommige instellingen hun onderwijs bijna volledig online, en kiezen andere instellingen voor alternatieve setups, waarin sommige activiteiten wel op de campus plaatsvinden (zoals kleinschalig groepswerk of praktijklessen). Er zijn echter ook instellingen die kiezen voor de setup waarin een deel van de studenten fysiek aanwezig is, terwijl een ander deel vanaf afstand inbelt. Deze setting heet de hybrid virtual classroom. Maar hoe zit het nu precies? Wat is er al over bekend? En wat zijn de aandachtspunten? Een overzicht van een uitdagende onderwijssetting.
Ik ben een gemotiveerde en resultaatgerichte onderwijskundige met ervaring… Meer over Barend Last
0 Praat mee