Ontwerp van blended learning voor een snel veranderende wereld en met flexibele educatieve ecosystemen.

Hoe ontwerp je blended learning voor een snel veranderende wereld en met flexibele educatieve ecosystemen? Die vraag beantwoorden de 4 Technische Universiteiten (4TU) met onderzoek binnen het project:

Education design for new educational challenges of universities

De resultaten staan in 6 publicaties zoals:

Designing blended engineering courses  en

Balancing online and face-to-face teaching and learning activities  

In 2021 tonen de publicaties ook wat we leren van de pandemie. Het COVID-onderwijsonderzoek bij de 4TU laat zien dat de pandemie stress geeft, maar dat het onderwijs voor een groot deel redelijk verloopt. We gaan de consequenties daarvan analyseren en daarnaast loopt een enquête naar de wensen voor het onderwijs vanaf 2022. Wat al duidelijk is: 2021 zal een jaar van veranderingen zijn.

Auteur

Emiel van Puffelen is the leader of the 4TU.Centre for Engineering…

Reacties

Dit artikel heeft 0 reacties