Innovative Learning Spaces Congres 26 en 27 november nu geheel online en tickets nog te boeken

Laatste nieuws.
Het internationale Innovatieve Learning Spaces congres van 26 en 27 november a.s. zal geheel online te volgen zijn.
Het is nu nog mogelijk om in te schrijven.
Volgers van de SIG Learning Spaces krijgen 10 % korting.  (Promocode SIG)
En 1 ticket geeft deelname voor 2 personen uit de instelling.

Er zijn o.a. presentaties vanuit de TU Delft, WUR en de UvA maar ook vanuit de KULeuven, University of Glasgow, JISC (counterpart van SURF in de UK), University of Copenhagen, Universidad Camillo Jose Cela (Madrid).

titel van de conferentie voor een tafel met werkende mensen

Een impressie van deelnemers van vorig jaar is hier te lezen.
Als er nog vragen zijn mail naar Marij Veugelers.

En hier de tekst van de organisatoren over de online versie:

Mark your calendar for the 5th Innovative Learning Spaces Summit that will take place on November 26th and 27th, 2020. This two-day virtual event will be filled with networking and discussions around the latest innovations in learning environments to foster success in education. 
You don’t want to miss this edition, where we will focus on the pivotal role of faculty, student and campus administrators’ engagement and cooperation with external planners and architects. Connect and learn from industry leaders while taking a closer look at possible educational challenges and ways to overcome them.

Leading executives will discuss these case studies during the summit:

  • Technology Infused Learning Spaces to Enhance Student Success
  • Improving Concentration & in-class Performance through Design
  • Flexible Learning Spaces to Facilitate Innovative Pedagogy
  • A Holistic Approach to Learning Space Design
  • The Use of Design Thinking to Create Thoughtful Spaces

The Summit will feature top expert speakers from the University of Copenhagen, UCL, USP College, Wageningen University & Research, etc. Besides numerous case studies, the summit will provide several dynamic networking opportunities and interactive discussions.

We have selected the best virtual platform that offers a wide range of contact building starting 3 weeks prior to the event. You will be able to sign in and connect with industry peers, schedule 1 on 1 meetings, share your thoughts on the social wall, participate in group discussions, shake your phone to exchange business cards and listen to the insightful case studies of top brands from the comfort of your home.

Time is running out to join our keynote speakers, reserve your spot today by registering online here !

En hier staat de brochure

 

Auteur

Reacties

Dit artikel heeft 1 reactie

Reactie van Paul Postmes

congres is voorbij. Waar en hoe kan ik de output achteraf bestuderen? Hoor graag van je. Mvgr. Paul Postmes lid lectoraat procesinnovatie & informatie systemen.

Gerelateerde artikelen